Trainingen Tijdens een training staan je eigen praktijk en het ontwikkelen van je vaardigheden altijd centraal. De vaardigheden die je tijdens de training opdoet, kun je direct in je eigen werkomgeving toepassen.
Dag, Zaterdag, Avond en E-learning
Ervaren en gecertificeerde trainers
Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced van onze businesspartner SRM een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.
Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
We gebruiken actueel studiemateriaal. Tevens beschik je over een moderne online leeromgeving, e-Connect. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt en aanvullende informatie. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Het is ook mogelijk om het programma digitaal te doen: in virtual classroom. Je kunt dan op een zelf gekozen werkplek online de lessen volgen. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Google Ads Advanced’ van onze businesspartner SRM.
Betaal je je opleiding zelf, of doet je werkgever dit? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Opleiding op locatie
Bij Computrain regelen wij een arrangement voor jou bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. Het dagarrangement is inclusief een uitgebreide lunch. De arrangementskosten bedragen € 25,-/ € 30,-* per dag of € 5,50 / € 10,-* per avond. Als er locatiekosten vermeld worden in het kostenoverzicht, worden deze kosten aan je doorberekend. De locatiekosten bedragen € 29,50/ € 35,-* per dag of € 10.- / € 20.-* per avond.
Let op: alle bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW. Vanaf 1 september 2024 zijn de bedragen met een * van toepassing.
Virtual Classroom of E-learning
Wanneer je ervoor kiest om een van onze opleidingen online via een e-learning of virtual classroom te volgen, worden er geen locatie- en arrangementkosten in rekening gebracht.