Vakopleiding Een vakopleiding is volledig toegespitst op de beroepspraktijk. Met deze opleiding ontwikkel je de kennis en vaardigheden die je nodig hebt om je (gewenste) beroep of vak zelfstandig te kunnen uitoefenen.
Dag, Zaterdag, Avond en E-learning
Ervaren en gecertificeerde trainers
Wil jij weten hoe je je klanten het beste aan je kunt binden? En wil je de customer lifetime value laten toenemen? In dit programma SRM C Customer Experience en Business Intelligence Specialist van onze businesspartner SRM leer je de juiste balans vinden tussen winstgevendheid en klantgerichtheid. Zo verdiep je je in de customer journey en kun je met marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Tijdens het programma combineer je inzichten op het gebied van marketing, verkoop en technologie om je klanten een aanbod te kunnen doen voordat ze de behoefte bij zichzelf herkennen. Door actief met je klant mee te denken zorg jij voor een sterke merkvoorkeur.
Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen.
Je wilt je klant centraal zetten door zijn behoeften in kaart te brengen en hem de gewenste ervaringen te bieden waardoor hij langer klant blijft en je de customer lifetime value verhoogt. Het verzamelen en inzetten van data speelt hierbij een belangrijke rol. Wat willen jouw klanten? En hoe kun je hen het beste benaderen? Je leert het in de SRM C Customer Experience en Business Intelligence Specialist. Tijdens de opleiding vindt er een gastcollege plaats over een actueel onderwerp door een topmanager uit het bedrijfsleven.
Voor deze opleiding gelden geen specifieke vooropleidingseisen. Wel heb je je ontwikkeld tot medior of senior professional binnen het vakgebied en wil je je doorontwikkelen tot strategisch niveau.
Ongeveer 5 uur per bijeenkomst.
In het programma maak je gebruik van de meest actuele literatuur en heb je toegang tot een zeer moderne online leeromgeving. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de studie nodig hebt, met daarin de voorbereiding voor elke les, alle opdrachten en aanvullende informatie.
Tijdens de live businesscase werk je van vrijdagochtend tot en met zaterdagmiddag op een toplocatie (inclusief diner, borrel en overnachting) in teamverband aan een reëel bestaand vraagstuk, voorgelegd door een aansprekende opdrachtgever. In een realistische praktijksimulatie haal je onder tijdsdruk het uiterste uit jezelf en je team. Aan het slot van de tweedaagse live businesscaser presenteert jouw team jullie oplossing en aanpak aan de opdrachtgever. Deze geeft direct feedback en kiest de beste aanpak. Alle eerdere deelnemers beoordelen de live businesscase als hoogtepunt in de C-opleiding, met name de uitdaging, de spanning en het enorm hoge leerrendement. De presentatie van de oplossing van de live businesscase telt voor 50% mee in je eindbeoordeling van de opleiding.
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Het is ook mogelijk om het programma digitaal te doen: in virtual classroom. Je kunt dan op een zelf gekozen werkplek online de lessen volgen. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
(2 bijeenkomsten)
(6 bijeenkomsten)
(6 bijeenkomsten)
(6 bijeenkomsten)
(5 bijeenkomsten)
Het examen bestaat uit 2 delen: een eindopdracht waarmee je aantoont dat je het geleerde kunt toepassen binnen je werk en daarnaast de beoordeling van jouw presentatie van de oplossing van de live businesscase. Slaag je voor beide onderdelen, dan ontvang je het zeer gewaardeerde diploma ‘SRM C Customer Experience en Business Intelligence Specialist’ van SRM.
Wil je meer weten over de opbouw van onze opleidingen? Zie dan opbouw HBO.
Betaal je je opleiding zelf, of doet je werkgever dit? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Opleiding op locatie
Bij Computrain regelen wij een arrangement voor jou bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. Het dagarrangement is inclusief een uitgebreide lunch. De arrangementskosten bedragen € 25,-/ € 30,-* per dag of € 5,50 / € 10,-* per avond. Als er locatiekosten vermeld worden in het kostenoverzicht, worden deze kosten aan je doorberekend. De locatiekosten bedragen € 29,50/ € 35,-* per dag of € 10.- / € 20.-* per avond.
Let op: alle bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW. Vanaf 1 september 2024 zijn de bedragen met een * van toepassing.
Virtual Classroom of E-learning
Wanneer je ervoor kiest om een van onze opleidingen online via een e-learning of virtual classroom te volgen, worden er geen locatie- en arrangementkosten in rekening gebracht.