Neem een optie op ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

Breid je ITIL®-kennis uit om een succesvolle IT-supportorganisatie in te richten

Cursusvorm

Klassikaal Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.

Duur

3 dagen

Studievormen

Dag

Vakgebieden

Beheer

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Ervaren en gecertificeerde trainers

Startgarantie Deze training gaat gegarandeerd van start. Kijk voor de startmogelijkheden in de planning.

Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Tijdens deze training leer je hoe value streams bijdragen aan het integreren van IT-ondersteunde producten en diensten. Onder begeleiding van een gecertificeerde trainer ga je aan de slag met ITIL® 4 voor het creëren, leveren en ondersteunen van IT-diensten.

Jouw resultaat

Na afloop van deze training ben je bekend met:

  • ITIL® 4 Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Create, Deliver and Support
  • Hoe een service value stream gepland en gebouwd kan worden om IT-services te creëren, te leveren en te ondersteunen
  • Hoe de ITIL® practices bijdraagt aan het creëren, het leveren en het ondersteunen van het Service Value System en de value streams
  • Hoe services worden gecreëerd, geleverd en ondersteund; onder andere: het managen van queues en backlogs, het prioriteren van werk, applicaties aanschaffen of zelf ontwikkelen, sourcing-opties, service-integratie en -management

Voor wie

Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het inrichten en beheren van IT-servicemanagement binnen je organisatie. Bijvoorbeeld in de rol van IT-servicemanager, change of delivery manager of (tweedelijns) servicedeskmedewerker.

Aanpak

Deze ITIL4®-training wordt gegeven op basis van de theorie, met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps)opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt voor de praktijk.

Voorkennis

Je hebt ervaring met IT-servicemanagement en bent in het bezit van het certificaat ITIL® 4 Foundation.

Studiemateriaal

Tijdens de training wordt gebruikgemaakt van geaccrediteerd Engelstalig studiemateriaal. Dit omvat hand-outs en een boek. Hiermee kun je je na de training optimaal verder voorbereiden op het officiële examen ITIL® 4: Create, Deliver and Support. Tevens beschik je over een zeer moderne online leeromgeving. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

Cursusvorm

Klassikaal Dit is een leervorm waarbij je tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna je deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.

Duur

3 dagen

Studievormen

Dag

Vakgebieden

Beheer

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Ervaren en gecertificeerde trainers

Startgarantie Deze training gaat gegarandeerd van start. Kijk voor de startmogelijkheden in de planning.