XLA Foundation
Optimaliseer de ervaring van de eindgebruiker en vergroot de zakelijke impact – 2 dagen
- Klassikaal op locatie
- 2 verschillende leslocaties
- Duur 2 dagen
In het kort
Wil jij de ervaring van eindgebruikers optimaliseren en de zakelijke impact vergroten door betere samenwerking met XM en XLA®? Ontdek het belang van een goede klantervaring en leer hoe jouw organisatie ervoor staat. In deze training leer je best practices en oefen je met het opstellen van een overtuigende businesscase en een actieplan.
Wil jij de ervaring van eindgebruikers optimaliseren en de zakelijke impact vergroten door betere samenwerking met XM en XLA®? Ontdek het belang van een goede klantervaring en leer hoe jouw organisatie ervoor staat. In deze training leer je best practices en oefen je met het opstellen van een overtuigende businesscase en een actieplan.
Jouw resultaat
Na afronding van de training XLA Foundation weet je wat Experience Management en XLA zijn en ken je de onderliggende componenten en mogelijkheden ervan in het bedrijfsleven. Ook weet je waarom XM en XLA belangrijk zijn, waarom ervaring belangrijk is en hoe je van een slechte ervaring af kunt komen.
Voor wie
Deze training is geschikt voor IT delivery managers, IT-medewerkers en -managers, en SIAM-cursisten.
Voorkennis
Voor de training XLA Foundation is geen specifieke voorkennis vereist.
Studiemateriaal
In deze training wordt de meest actuele literatuur gebruikt en wordt er gebruikgemaakt van hand-outs. Tevens beschik je over onze online leeromgeving e-Connect. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt en aanvullende informatie. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Aanpak
Deze klassikale training is erop gericht dat je het geleerde direct kunt toepassen in je praktijksituatie. De zeer ervaren en gecertificeerde trainer van Computrain behandelt de theorie en laat met diverse demonstraties zien hoe deze toe te passen in de praktijk. Je gaat aan de slag met verschillende hands-on-oefeningen waardoor een optimale verwerking van de leerstof wordt bewerkstelligd. De verhouding tussen theorie en praktijk is ongeveer 50-50.
Wat ga je leren?
Inhoud
- De ervaring van eindgebruikers verbeteren en de zakelijke impact vergroten door betere samenwerking met XM en XLA® in je dagelijkse werk
- XM en XLA® en hun belang voor organisaties
- Wat is de essentie van een goede klantervaring?
- Waarom is deze ervaring essentieel voor je eindgebruiker?
- Waar sta je als organisatie en waar wil je staan op het gebied van klantervaring?
- Stapsgewijze handleiding voor het bereiken van een klantervaring die is afgestemd op de verwachtingen en die zich bevindt in de 'Zone van Goed Genoeg'
- Best practices voor het implementeren van experience via de Experience Management Journey
- Oefeningen om een overtuigende businesscase en overtuigend actieplan op te stellen
Alle kosten in één overzicht
Weet precies waarvoor je betaalt, zodat je zonder zorgen aan je opleiding kunt beginnen.
Bovengenoemde kosten zijn voor de gehele opleiding bij betaling in 1 termijn. Je kunt bij langere opleidingen ook per jaar of per maand betalen.
Studie- en lesmateriaal
Je ontvangt alles wat je nodig hebt om succesvol te studeren, waaronder:
- Boeken, readers en werkboeken
- Toegang tot het online leerplatform
*Arrangement- & locatiekosten
Volg je de opleiding op locatie? Dan zorgen wij voor een inspirerende leeromgeving met koffie, thee en een uitgebreid lunchbuffet. De kosten hiervoor hangen af of je voor de dag- of avondvariant kiest. Vraag hiervoor het kostenoverzicht aan. Kies je voor de online variant? Dan betaal je uiteraard geen arrangementskosten.
Bekijk beschikbare startdata!
Bekijk hieronder onze actuele lesplanning en schrijf je in voor een startdatum naar keuze.
Eerstvolgende startdatum

Hulp nodig bij je opleidingskeuze?
Heb je na het lezen van alle informatie vragen of twijfel je nog ergens over? Onze opleidingsadviseurs geven je graag gratis en vrijblijvend persoonlijk studieadvies, op basis van jouw leerdoelen en behoeften. Laat je gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om het advies te bespreken. Heb je specifieke vereisten voor je deelname aan de training? Laat het ons vooraf weten, dan zorgen we samen voor een passende oplossing. We helpen je graag!