Wil jij de ervaring van eindgebruikers optimaliseren en de zakelijke impact vergroten door betere samenwerking met XM en XLA®? Ontdek het belang van een goede klantervaring en leer hoe jouw organisatie ervoor staat. In deze training leer je best practices en oefen je met het opstellen van een overtuigende businesscase en een actieplan.
Jouw resultaat
Na afronding van de training XLA Foundation weet je wat Experience Management en XLA zijn en ken je de onderliggende componenten en mogelijkheden ervan in het bedrijfsleven. Ook weet je waarom XM en XLA belangrijk zijn, waarom ervaring belangrijk is en hoe je van een slechte ervaring af kunt komen.
Voor wie
Deze training is geschikt voor IT delivery managers, IT-medewerkers en -managers, en SIAM-cursisten.
Aanpak
Deze klassikale training is erop gericht dat je het geleerde direct kunt toepassen in je praktijksituatie. De zeer ervaren en gecertificeerde trainer van Computrain behandelt de theorie en laat met diverse demonstraties zien hoe deze toe te passen in de praktijk. Je gaat aan de slag met verschillende hands-on-oefeningen waardoor een optimale verwerking van de leerstof wordt bewerkstelligd. De verhouding tussen theorie en praktijk is ongeveer 50-50.
Voorkennis
Voor de training XLA Foundation is geen specifieke voorkennis vereist.
Studiemateriaal
In deze training wordt de meest actuele literatuur gebruikt en wordt er gebruikgemaakt van hand-outs. Tevens beschik je over onze online leeromgeving e-Connect. Deze omgeving bevat alle informatie die je voor de training nodig hebt en aanvullende informatie. Daarnaast kun je makkelijk communiceren met de overige deelnemers.
Na afloop van deze training ontvang je van Computrain het certificaat ‘XLA Foundation’.
De training bereidt je tevens voor op het officiële APMG-examen XLA® Foundation. Dit examen is niet bij de training inbegrepen en bestel je via Computrain.