Optimaal service- en procesmanagement met een ITIL® training

Met een ITIL® V3 training leert u best practices en praktische concepten voor de inrichting van beheerprocessen binnen uw ICT-organisatie. Door gebruik van praktijkoplossingen tijdens de implementatie ziet u een verbetering in dienstverlening, klanttevredenheid, standaardisering, en begeleiding én verhoging van de productiviteit binnen uw organisatie.

Met een ITIL certificering bij Computrain toont u aan qua kennis en ervaring voldoende gekwalificeerd te zijn.

Processen verbeteren met een ITIL® Lifecycle training

In de klassikale praktijkgerichte Lifecycle trainingen richt u zich op de ontwikkeling en verbetering van services en service-oplossingen in uw organisatie. Hierbij biedt ITIL een Intermediate level, waarbij iedere module een specifiek onderwerp aanhaalt. Een certificering op Foundation-niveau vormt het startpunt voor iedere module.

Als ITIL ® Licensed Affiliate biedt Computrain de volgende V3 Lifecycle trainingen en examens aan: Service StrategyService DesignService TransitionService OperationContinual Service Improvement.

ITIL® Capability-modules voor procesbeheer

In de modulaire Capablitity trainingen leert u ITIL-processen op te zetten en te beheren, bijvoorbeeld in de rol van Incident of Problem Manager. Kies voor de volgende Capability trainingen en examens op Intermediate level: Service Offerings and Agreements (SO&A), Release, Control and Validation (RC&V), Operational Support and Analysis (OS&A) en Planning, Protection and Optimization (PP&O).

HBO ITIL: Problem, Service en Change Management

Computrain heeft op het vlak van procesmanagement een uitgebreid aanbod hbo-programma’s voor aankomend IT (operations)managers, CIO’s, servicelevelmanagers, procesmanagers en IT-consultants. Hierin wordt u opgeleid tot Capability of Lifecycle Expert.

In de hbo-programma’s behaalt u in een aantal maanden meerdere ITIL-certificaten en een diploma, die u in kunt zetten als vrijstelling binnen diverse NVAO-geaccrediteerde hbo Bachelor-opleidingen van NCOI Opleidingsgroep.

Probleemanalyse met Kepner-Tregoe® Foundation training

Werkt u als problem manager, procesmanager, incident manager, auditor of kwaliteitsmanager volgens de ITIL® methodiek? Tijdens de klassikale training Kepner-Tregoe Foundation leert u technieken voor probleemanalyse en het aandragen van oplossingen voor de IT-structuur van uw organisatie. Ga dieper in op situation appraisal, problem analysis, decision analysis en potential problem analysis.

Advies nodig?

Update aanvragen

Ik wil Update ontvangen

Erkende kwaliteit

Terug naar boven

Onze website maakt gebruik van cookies.