Trainingen en cursussen zoekmachinemarketing

Google AdWords training bij Compu’Train

Wilt u Google AdWords gebruiken voor verbetering van de online marketingresultaten en de online vindbaarheid van uw bedrijf? In de praktijkgerichte SEA-training Google AdWords van Compu’Train gaat u zelf met AdWords aan de slag. Door concrete oefeningen, instructies en cases leert u alles over de opzet, het beheer en de optimalisatie van AdWords-campagnes.


SEO-training: Optimaliseer uw website voor Google

In de klassikale training zoekmachineoptimalisatie (SEO) gaat u aan de slag met het verbeteren van de online vindbaarheid van uw bedrijf/organisatie. Bereik hogere posities in de zoekmachineresultaten door uw websitestructuur te verbeteren, content aan te passen en een eenduidige linkstructuur te gebruiken.

Deze SEO-training is dan ook geschikt voor (online) marketeers, webmasters en communicatiemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor de website van hun bedrijf.

Zoekmachinemarketing voor marketeers en managers

Wilt u diepgaand inzicht in de invloed van content op de stijging van het aantal websitebezoeken of uw positie binnen Googles zoekmachineresultaten? In de meerdaagse klassikale Leergang zoekmachinemarketing gaat u in op search engine optimization (SEO) en Google AdWords (SEA).

Deze leergang omvat een breed spectrum aan zoekmachinemarketingactiviteiten als zoekwoordstrategie├źn, navigatiestructuur en interne links, verbeterpunten voor indexatie en siteontwerp.

Op het vlak van SEA leert u in de training hoe u AdWords-campagnes instelt, conversies meet, sitelinks plaatst en hoe u beter kunt sturen op ROI. Daarnaast wordt de optimalisatie met Google Analytics behandeld.

Klassikaal

Dit is een leervorm waarbij u tijdens 1 tot 5 aaneengesloten dagen klassikale theorie krijgt aangeboden van een trainer waarna u deze theorie in de praktijk brengt middels opdrachten op een pc. De verhouding tussen theorie en opdrachten is ongeveer 50/50. Deze combinatie zorgt voor een optimale verwerking van de leerstof.